تعرفه تولید محتوا اینستاگرام

خانه    بلاگ      تعرفه تولید محتوا اینستاگرام

تعرفه تولید محتوا اینستاگرام به موارد مختلفی بستگی دارد، امروزه برای پیشرفت در هر کسب و کاری باید به سراغ روش های نوین بروید. یکی از این روش های جدید و کارآمد، شبکه های اجتماعی مانند اینستاگرام است. در صورتی که شما نیز به فکر بهبود وضعیت کسب و کارتان هستید و می خواهید با بهترین تیم تولید محتوای اینستاگرامی در کرج آشنا شوید حتما در ادامه با رسام پلاس همراه باشید.

 

چرا اینستاگرام نیاز به تولید محتوای حرفه ای دارد؟

شاید در نگاه اول فکر می کنید پیج زدن در اینستاگرام برای کسب و کارتان کار بسیار راحتی است و فقط به یک گوشی هوشمند و اینترنت نیاز است. در صورتی که اینگونه نیست. اینستاگرام الگوریتم هایی دارد که شما باید بر اساس آن اقدام به تولید محتوا کنید تا نتیجه بگیرید. در صورتی که طبق این الگوریتم ها پیش نروید، نمی توانید آن طور که مد نظر دارید دیده شوید و رضایت و اعتماد مخاطبان را جلب نمایید. به همین دلیل است که می گوییم اینستاگرام نیاز به تولید محتوای حرفه ای دارد و این کاری است که تیم حرفه ای رسام پلاس به درستی و طبق اصول خود انجام می دهد.

انواع تولید محتوا اینستاگرامی

تولید محتوا در اینستاگرام انواع مختلفی دارد. شما می توانید طبق نیاز و اهدافی که دارید به سراغ یک یا چند نوع از آن ها بروید و یا آن که طبق تقویم محتوایی خود، هر سری یکی از انواع آن را تولید نمایید. در ادامه مهم ترین انواع تولید محتوا اینستاگرامی را نام می بریم.

۱- تولید محتوای پست

یکی از انواع تولید محتوا در اینستاگرام، تولید محتوای پست می باشد. در اینجا با اشتراک گذاری تصویری مرتبط با موضوع و نوشتن کپشن، رسام پلاس اقدام به تولید محتوا و جذب مخاطب می کند. چیزی که خیلی اهمیت دارد کیفیت تصویر، نحوه هشتگ گذاری و … است که با دقت تمام انجام می شود. پست ها به صورت مرتب و روزانه طبق برنامه ریزی های انجام شده، تولید می شوند.

۲- تولید محتوای استوری

یکی دیگر از انواع تولید محتوای اینستاگرامی، تولید محتوای استوری است. استوری قابلیت اشتراک گذاری تصویر و متن و یا ویدئو را به مدت ۲۴ ساعت در اختیار شما قرار می دهد. رسام پلاس روزانه تعداد مشخصی استوری برای کسب و کار شما تولید خواهد کرد تا پیج تان به صورت مستمر و جذاب فعال بماند.

۳- تولید محتوای ریلز

ریلز یک قابلیت نسبتا جدید در اینستاگرام محسوب می شود. ریلز قابلیت اشتراک گذاری ویدئو در مدت زمان بیشتری نسبت به استوری را در اختیار شما قرار می دهد در صورتی که در استوری تا حداکثر ۶۰ ثانیه می توانید فیلم قرار دهید. همچنین محتوای ریلز همیشه در پیج شما باقی می ماند و حذف نمی شود.

۴- ساخت پست های اسلایدی

تولید پست های اسلایدی از دیگر انواع تولید محتوای اینستاگرامی به حساب می آید. شما می توانید تصاویر و ویدئو های کوتاه را به صورت چند اسلاید در پیج خود پست کنید و به تولید محتوا بپردازید.

محتوایی که در این ۴ مورد می توانید استفاده کنید از موضوع های مختلفی می تواند باشد. در ادامه برخی از مهم ترین آن ها را نام می بریم.

• محتوای روزمره

دنبال کنندگان دوست دارند چهره پشت صحنه را بهتر و بیشتر بشناسند. بر این اساس شما می توانید با توجه به پرسونایی که مخاطبان تان دارد و طبق علاقه های آنان، محتوا تولید کنید. شما می توانید درباره فعالیت هایی که می کنید مانند ورزش مورد علاقه تان، سرگرمی هایی که دارید، تفریحات و … خود محتوا تولید نمایید.

• سوال پرسیدن

یکی دیگر از انواع تولید محتوا در اینستاگرام، سوال پرسیدن بدون جواب دادن به آن است. این کار باعث می شود مکالماتی بین شما و دنبال کنندگان تان ایجاد شود و رابطه شما محکم تر شود.

• نقل قول

خیلی مهم نیست محتوایی که تولید می کنید از خودتان باشد و یا آن که از دیگران نقل قول کرده باشید. به اشتراک گذاشتن متن های طنز و انگیزه بخش می تواند خیلی موثر باشد.

• پشت صحنه

مخاطبان شما دوست دارند از پشت صحنه کارهای شما با خبر شوند. از مراحل کسب و کارتان، محل کارتان و … می توانید محتوا تولید کنید.

• رضایت مشتریان از خدمات و محصولات

از دیگر انواع محتوای اینستاگرامی، به اشتراک گذاشتن رضایت مشتریان از خدمات و محصولات تان می باشد. این کار باعث می شود اعتماد بقیه دنبال کنندگان نیز به سمت کسب و کارتان جلب شود.

• پست های تگ شده کارآمد

شما می توانید در هفته یکبار پست هایی که تگ شده اند را به اشتراگ بگذارید تا میزان دیده شدن پیج خود را افزایش دهید. شما می توانید یک برند یا شخص مشهور را در پست خود تگ کنید و با این کار میزان دیده شدن پست خود را بالا ببرید.

همانطور که مشاهده کردید تولید محتوا در اینستاگرام انواع مختلفی دارد که شما می توانید با برنامه ریزی های انجام شده در هفته، به صورت مرتب از آن ها استفاده کنید. اگر به دنبال تولید محتوا اینستاگرام در کرج هستید بهتر است بدانید که تیم حرفه ای ما در رسام پلاس تمامی این مراحل را برایتان برنامه ریزی و سپس پیاده سازی می کند تا کسب و کارتان روز به روز موفق تر شود.

سناریو پست اینستاگرام

پست گذاشتن یکی از کارهای مهمی است که در پیج های اینستاگرامی انجام می شود. این کار بدون قاعده و روش خاص خود نباید انجام شود زیرا هر پست اینستاگرام باید سناریو مخصوص خود را داشته باشد یعنی روایت کننده داستان یا محتوایی باشد. شما باید در ابتدا هدف خود را از گذاشتن پست مشخص کنید. سپس بر اساس آن عکس های زیادی بگیرید و یا جمع آوری کنید.

توجه داشته باشید که اگر عکس ها را خودتان بگیرید یعنی تکراری نباشند، تاثیرگذاری بیشتری دارند. نوشتن کپشن متناسب با هر پست نیز بسیار مهم است. شما می توانید اطلاعات بیشتر را از طریق کپشن به اطلاع مخاطب برسانید. در آخر، هشتگ های محبوب که به پست شما مربوط می باشد را جستجو کنید و در انتهای کپشن از آن ها استفاده کنید. با این کار می توانید شانس دیده شدن پست خود را بالا ببرید. در صورتی که نمی توانید برای پست های اینستاگرامی خود سناریو بنویسید نگران نباشید زیرا تیم حرفه ای ما در رسام پلاس این کار را برایتان انجام می دهد.

سناریو استوری اینستاگرام

علاوه بر پست، استوری اینستاگرام نیز باید دارای سناریو باشد یعنی معنا و مفهومی را به مخاطب منتقل کند. از آن جایی که اینستاگرام شبکه ای اجتماعی است که بیشتر با تصاویر کار می کند، شما باید بتوانید تصاویر مفهومی و روایت کننده داستان مشخصی جمع آوری کنید و هر روز طبق روال و برنامه ریزی های انجام شده از آن ها استفاده کنید.

سناریو نویسی در این زمینه باعث دیده شدن بیشتر پیج شما خواهد شد. رسام پلاس در این بخش نیز به شما کمک می کند روزانه تعداد مشخصی استوری برای پیج تان داشته باشید تا جذاب و درخشان بمانید.

سناریو ریلز ترند اینستاگرام

ریلز یکی از قابلیت های نسبتا جدید در اینستاگرام است که امکان گذاشتن ویدئوهای کوتاه ۱۵ تا ۶۰ ثانیه ای را به شما می دهد. در واقع ویدئوهایی که پست می شوند نام ریلز به آن ها داده می شود. ریلز های پیج شما در قسمت جداگانه ای قرار داده می شوند و مخاطبان می توانند به آن ها دسترسی داشته باشند. با کمک ریلز می توانید در اکسپلور اینستاگرام بیشتر دیده شوید به همین دلیل سناریو ریلز ترند اینستاگرام بسیار اهمیت دارد.

برای موفقیت در تولید محتوا اینستاگرام در کرج شما باید از تمامی قابلیت های اینستاگرام از جمله ریلز استفاده نمایید و طبق اهداف کسب و کارتان و برنامه ریزی های انجام شده، سناریو هایی برای ریلز پیج خود تهیه نمایید. سناریو نویسی در این قسمت نیز به مهارت نیاز دارد به همین دلیل ما در رسام پلاس این کار را نیز برایتان انجام می دهیم تا بازدید پیج شما چند برابر قبل شود.

مراحل تولید محتوا در اینستاگرام

همانطور که گفتیم تولید محتوا در اینستاگرام اهمیت و تاثیر زیادی در کسب و کار شما دارد. به همین دلیل باید طبق نکاتی که در ادامه ذکر می کنیم مراحل تولید محتوا در این شبکه اجتماعی را پیگیری کنید تا به اهدافی که در نظر دارید دست پیدا نمایید. ابتدا اهداف خود را مشخص نمایید. شما باید گام های بعدی تولید محتوا را بر اساس این اهداف بردارید. به همین دلیل این مرحله بسیار با اهمیت است.

شخصیت و علایق مخاطبان خود را شناسایی کنید. شما قرار است برای آن ها محتوا تولید نمایید پس باید کاری کنید که آن ها دوست دارند.

راه های مختلف جذب مخاطب را بشناسید و با کمک قابلیت های مختلف اینستاگرام مانند پست، استوری و ریلز مخاطبان خود را جذب نمایید.طبق کسب و کارتان شخصیتی استوار و ثابت داشته باشید و مطابق با آن محتوا تولید کنید. با این تکنیک شما منحصر بفرد خواهید بود و در ذهن مخاطب ماندگار می شوید.

از تبلیغات بیش از حد خودداری کنید. این کار فقط مخاطب را خسته می کند و ممکن است باعث ریزش آن ها از پیج تان شود. تمامی این مراحل تولید محتوا اینستاگرام در کرج توسط تیم حرفه ای ما در رسام پلاس با کیفیتی عالی انجام می شود. ما تمام تلاش خود را می کنیم شما مسیر موفقیت تان را با سرعت بیشتری طی کنید.

تدوین تقویم محتوایی اینستاگرام

برای تولید محتوا در اینستاگرام نیاز به تدوین تقویم محتوایی دارید تا با کمک آن بتوانید برنامه ریزی های لازم را برای پیج تان در دراز مدت انجام دهید. معمولا تقویم محتوایی باید شامل موارد زیر باشد:

نام نویسنده محتوا

موضوع محتوا با توضیحات

فایل محتوا شامل متن، عکس، فیلم

زمان انتشار محتوا

نوع محتوا شامل پست، استوری، ریلز و …

شما با داشتن تقویم محتوایی می توانید فعالیت های خود را سامان دهید و هر محتوا را قبل از رسیدن موعد آن، آماده نمایید. با این کار در زمان و انرژی شما صرفه جویی می شود. ما در رسام پلاس با در نظر گرفتن تمامی موارد مهم تقویم محتوایی اینستاگرام کسب و کار شما را تدوین می کنیم تا بقیه مراحل به خوبی و طبق زمان بندی پیش برود.

 

 

بهترین روش جذب فالوور در اینستاگرام

برای آن که بتوانید محصول و خدمات خود را به تعداد افراد بیشتری به فروش برسانید در صفحه اینستاگرام خود باید تعداد فالوور زیادی داشته باشید. برای جذب فالوور در اینستاگرام راه های مختلفی وجود دارد که در ادامه مهم ترین آن ها را نام می بریم.

  • توجه به بیوی پیج

شما باید اطلاعات لازم و مفیدی را در قسمت بیوی پیج تان قرار دهید تا کاربران با مطالعه آن بتوانند اطلاعاتی در زمینه کسب و کارتان به دست آورند.

  • توجه به زمان انتشار پست

شما باید مخاطبان خود را شناسایی کنید و بدانید چه زمان هایی در طول روز بیشترین استفاده را از اینستاگرام می کنند. سپس بر اساس آن، پست و استوری و … خود را منتشر کنید تا بازدید بیشتری بگیرید.

  • گذاشتن پست به صورت روزانه و مرتب

شما باید در انتشار اطلاعات ثابت قدم باشید یعنی طبق زمان بندی، به صورت مرتب و روزانه پست و استوری و … بگذارید تا فالوور های بیشتری بتوانید جذب نمایید.

  • آشنایی با کارکرد اکسپلور

سعی کنید محتواهای جذابی تولید کنید تا لایک و کامنت بیشتری دریافت کرده و سپس در اکسپلور افراد بیشتری بتوانند با پیج شما آشنا شوند. اکسپلور می تواند در جذب بیشتر فالوور برای صفحه شما بسیار موثر باشد.

  • استفاده از تمامی قابلیت های اینستاگرام

سعی کنید محتوای خود را در قالب استوری، پست و ریلز منتشر کنید یعنی از تمامی قابلیت های اینستاگرام استفاده نمایید.

با این روش ها به کمک رسام پلاس می توانید پیج خود را پر مخاطب کرده و فالوور های زیادی جذب نمایید. با کمک ما تولید محتوا اینستاگرام در کرج می تواند کاری موثر برای کسب و کارتان باشد.

استخدام ادمین اینستاگرام

هر کسب و کاری برای موفق تر شدن باید همیشه خود را به روز نگه دارد. یکی از بستر های مفید برای کسب و کارها در دنیای امروز، شبکه های اجتماعی از جمله اینستاگرام است. شما با کمک اینستاگرام می توانید بیشتر دیده شوید و ارتباط بیشتر و بهتری با مخاطبان خود برقرار نمایید. از آن جایی که ممکن است شما وقتی برای فعالیت در شبکه های اجتماعی نداشته باشید بهتر است ادمین اینستاگرام استخدام نمایید. این کار می تواند مزایای زیادی داشته باشد:

  • فعالیت مداوم و مرتب پیج اینستاگرام کسب و کارتان
  • جذب فالوور بیشتر
  • افزایش احتمال دیده شدن پیج تان
  • افزایش درآمد
  • ارتباط بیشتر و مستمر با مخاطبان
  • پاسخگویی سریع به مخاطبان
  • افزایش اعتبار برند

از آن جایی که استخدام ادمین اینستاگرام اهمیت زیادی می تواند برای کسب و کارتان داشته باشد ما در رسام پلاس خدمات مربوط به این زمینه را نیز به شما عزیزان ارائه می دهیم تا شما بتوانید به فعالیت های اقتصادی روزمره خود بپردازید.

بهترین تیم تولید محتوای اینستاگرامی در کرج

همانطور که مشاهده کردید تولید محتوا در اینستاگرام و داشتن فعالیت مستمر و موثر در این شبکه اجتماعی بسیار مهم است و می تواند تاثیرات زیادی در پیشرفت کسب و کارتان داشته باشد.

در صورتی که به دنبال بهترین تیم تولید محتوا اینستاگرام در کرج می گردید، فراموش نکنید که تیم رسام پلاس بهترین گروه تولید محتوا در کرج را دارد،  ما با کادر حرفه ای و متخصصی که داریم تمام تلاش خود را می کنیم، کسب و کارتان در اینستاگرام به صورتی جذاب و مفید فعالیت کند تا با تولید محتوای جذاب، فالوور های زیادی جذب کرده و کسب و کارتان رونق بیشتری پیدا کند. شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر و دریافت تعرفه تولید محتوای اینستاگرام با همکاران ما در رسام پلاس تماس بگیرید.

پاسخ‌گوی سوالات شما هستیم

سوالات شما از طریق کارشناسان ما پاسخ داده خواهد شد.

مشاوره رایگان تلفنی