برگزاری دوره های رایگان آموزش هوش مصنوعی

خانه    بلاگ      برگزاری دوره های رایگان آموزش هوش مصنوعی

اگر به دنبال یادگیری هوش مصنوعی و پیشرفت در این حوزه هستید، از برگزاری دوره های رایگان آموزش هوش مصنوعی در انویدیا جا نمونید. انویدیا به‌تازگی ۹ دوره رایگان آموزش هوش مصنوعی ارائه کرده که برای تمام سطوح مناسب هستند و علاوه بر افزایش دانش، کاربردهای عملی نیز دارند. در ادامه به بررسی مختصر این دوره‌ها می‌پردازیم.

۱. دوره اول

تشریح هوش مصنوعی مولد

مدت زمان: ۲ ساعت

سطح :مقدماتی

در این دوره، شما با فناوری‌های اساسی هوش مصنوعی مولد آشنا خواهید شد. با بررسی چالش‌ها و فرصت‌های موجود، درک اولیه‌ای از این فناوری به‌دست می‌آورید که به شما کمک می‌کند تا به‌طور مؤثرتری از ابزارهای مختلف آن بهره‌برداری کنید.

برای ورود به دوره رایگان “تشریح هوش مصنوعی مولد” کلیک کنید.

۲.ساخت یک مغز در ده دقیقه

مدت زمان: ۱۰ دقیقه

سطح: مقدماتی

در این دوره کوتاه، با عملکرد شبکه‌های عصبی و نحوه یادگیری آن‌ها از داده‌ها آشنا می‌شوید. همچنین با مفاهیم ریاضی که پشت این شبکه‌ها وجود دارد، آشنا خواهید شد.

برای ورود به دوره رایگان “ساخت یک مغز در ده دقیقه” کلیک کنید.

۳.تقویت مدل زبانی بزرگ با رویکرد RAG

مدت زمان: ۱ ساعت

سطح: مبتدی

این دوره به بررسی اصول پایه‌ای روش Retrieval-Augmented Generation (RAG) می‌پردازد. شما با اجزای RAG در مدل‌های هوش مصنوعی انویدیا آشنا خواهید شد و می‌توانید توانایی‌های مدل‌های زبانی خود را ارتقا دهید.

برای ورود به دوره رایگان “تقویت مدل زبانی بزرگ با رویکرد RAG” کلیک کنید.

۴. زیرساخت‌های هوش مصنوعی و مبانی عملیاتی

مدت زمان: ۸ ساعت

سطح: مبتدی

در این دوره، شما با کاربردهای هوش مصنوعی در صنایع مختلف و مفاهیم کلیدی مانند یادگیری ماشین و استنتاج آشنا خواهید شد. همچنین سیر تکامل این فناوری و پیشرفت‌های آن از گذشته تا کنون مورد بررسی قرار می‌گیرد.

برای ورود به دوره رایگان “زیرساخت‌های هوش مصنوعی و مبانی عملیاتی” کلیک کنید.

۵. تسریع گردش کار در علم داده بدون تغییر کد

مدت زمان: ۱ ساعت

سطح: مبتدی

این دوره به آموزش نحوه استفاده مؤثر از CPU و GPU یکپارچه برای پردازش داده و یادگیری ماشین می‌پردازد. شما یاد می‌گیرید که چگونه می‌توان بدون تغییر کد، سرعت پردازش را افزایش داد.

برای ورود به دوره رایگان “تسریع گردش کار در علم داده بدون تغییر کد” کلیک کنید.

۶. فراگیری سیستم‌های پیشنهادات

مدت زمان: ۴۷ دقیقه

سطح: مبتدی

این دوره برای محققان داده و مهندسان یادگیری ماشین طراحی شده است. شما با استراتژی‌های ساخت سیستم‌های پیشنهاد در حوزه تجارت الکترونیک آشنا می‌شوید و می‌توانید مهارت‌های خود را در این زمینه تقویت کنید.

برای ورود به دوره رایگان “فراگیری سیستم‌های پیشنهادات” کلیک کنید.

۷. مقدمه‌ای بر شبکه‌سازی

مدت زمان: ۱ ساعت

سطح: مبتدی

در این دوره، شما با مفهوم شبکه و اجزای آن آشنا خواهید شد. همچنین مدل OSI و مجموعه پروتکل TCP/IP و نقش آن‌ها در شبکه مورد بررسی قرار می‌گیرد.

برای ورود به دوره رایگان “مقدمه‌ای بر شبکه‌سازی” کلیک کنید.

۸. نحوه طبقه‌بندی تصاویر در مقیاس بزرگ

مدت زمان: ۱ ساعت

سطح: متوسط

این دوره برای علاقه‌مندان به محاسبات بصری مناسب است. شما با تکنیک‌های مختلف مدل‌سازی و پیاده‌سازی کد برای طبقه‌بندی تصاویر آشنا خواهید شد و موضوعات پیشرفته‌تری مانند اعتبارسنجی و تنظیم دقیق مدل‌ها را بررسی می‌کنید.

برای ورود به دوره رایگان “نحوه طبقه‌بندی تصاویر در مقیاس بزرگ” کلیک کنید.

۹. ساخت عامل‌های RAG با مدل‌های زبانی بزرگ

مدت زمان۸ ساعت

سطح: متوسط

در این دوره، استراتژی‌های مقیاس‌پذیر مدل‌های زبانی بزرگ و پایگاه‌های داده بررسی می‌شود. شما با ایجنت‌های RAG و روش‌های مدیریت دیالوگ‌ها و بازیابی فایل‌ها آشنا می‌شوید و می‌آموزید که چگونه از مدل‌های پیشرفته استفاده کنید.

برای ورود به دوره رایگان“ساخت عامل‌های RAG با مدل‌های زبانی بزرگ” کلیک کنید.

این دوره‌ها به شما این امکان را می‌دهند که با مفاهیم و تکنیک‌های مختلف هوش مصنوعی آشنا شوید و به‌تدریج به مهارت‌های خود در این زمینه بیفزایید. با شرکت در این دوره‌ها می‌توانید به روز باشید و در دنیای رو به رشد فناوری اطلاعات به خوبی عمل کنید.

پاسخ‌گوی سوالات شما هستیم

سوالات شما از طریق کارشناسان ما پاسخ داده خواهد شد.

مشاوره رایگان تلفنی